EN

HANDEL 3.0


SPECJALNE WYDANIE MAGAZYNU RETAIL TRENDS POLSKA

Jak co roku, z okazji Retail Connect 2016 przygotowane zostanie specjalne wydanie magazynu Retail Trends Polska poświęcone innowacjom i technologiom w handlu – tym razem pod hasłem HANDEL 3.0. Numer ten w całości poświęcony będzie innowacjom IT, technologicznym i sprzętowym, dedykowanym dla sektora handlu detalicznego. Spróbujemy przedstawić w nim w nim obraz handlu przyszłości – gdzie tradycyjny kanał dystrybucji współistnieje i przenika się z technologiami mobilnymi i internetem wszechrzeczy. Reklama na łamach tego wydania to niepowtarzalna okazji dotarcia z ofertą do osób decydujących o inwestycjach i rozwoju w polskim sektorze retail.


 

Big data, internet of things, social media, mobile, omnichannel, virtual reality, bezpieczeństwo, shopping as experience, konsument przyszłości… Wspólnie z przedstawicielami wiodących dostawców technologii i usług dla handlu oraz osobami zarządzającymi spółkami handlowymi przedstawimy ekscytujący i pełen wyzwań obraz handlu 3.0.


Wydanie to będzie miało nakład podwyższony do 8 tys. egz. i poza tradycyjną dystrybucją, otrzyma je każdy uczestnik Retail Connect 2016.

RTP_HANDEL_3_0_okladka_2

Partner Złoty

Partner Srebrny

PARTNER TECHNOLOGICZNY

Wystawcy

Media

KONTAKT

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Robert Łapiński

szef projektu (sponsorzy, wystawcy, media)

+48 (22) 855-10-35

+48 668-280-363

rlapinski@idea-ahead.com

Marlena Kwiatkowska

szef działu sprzedaży (wystawcy, uczestnicy)

+48 (22) 855-10-34

+48 664-115-359

mkwiatkowska@idea-ahead.com

Zofia Pakulska

speakers coordinator

+48 664-150-830

zpakulska@idea-ahead.com