EN

FAQ


Gdzie i kiedy?

Retail Connect 2016 odbędzie się 19 maja 2016 r. w hotelu Novotel Airport Warsaw przy ul. 1 Sierpnia 1.

Czym różnią się karty wstępu EXPO VISITOR i VIP ATTENDEE?

Karta wstępu EXPO VISITOR uprawnia TYLKO do wstępu na wystawę firm Retail Connect Expo 2016. Nie uprawnia do wstępu do strefy konferencyjnej oraz do udziału w afterparty. Nie upoważnia również do poczęstunku i lunchu w ciągu dnia. Karta wstępu VIP ATTENDEE gwarantuje natomiast nieograniczony dostęp do wszystkich stref, uprawnia do poczęstunku, lunchu oraz udziału w afterparty.

Czy będzie udostępniona dedykowana aplikacja dla uczestników?

Tak. Każdy uczestnik Retail Connect 2016 będzie miał dostęp do bezpłatnej aplikacji RETAIL CONNECT APP (Android i iOS).

Czy możliwa jest rezygnacja z udziału w wydarzeniu?

Tak. Rezygnacji można dokonać do 6 maja włącznie, wysyłając stosowną wiadomość pod adres email: info@idea-ahead.com. Dokonamy wówczas zwroty wpłaconej kwoty. Po tym terminie rezygnacja nie jest możliwa.

Czy możliwa jest zmiana danych uczestnika?

Tak. W celu zmiany danych uczestnika, prosimy o przesłanie stosownej wiadomości pod adres email: info@idea-ahead.com.

Czy podczas Retail Connect 2016 będzie dostęp do WiFi?

Tak. Dostęp do sieci jest bezpłatny.

Gdzie znajdę więcej informacji na temat możliwości sponsorskich?

Zapraszamy podstrony SPONSORING dostępnego z poziomu menu głównego strony www.2016.retailconnect.pl. Więcej informacji uzyskacie Państwo kontaktując się z organizatorem pod adresem email: rlapinski@idea-ahead.com.

Na jakiej zasadzie przydzielane są miejsca dla wystawców Retail Connect Expo 2016?

Firmy zainteresowane udziałem w Retail Connect Expo 2016 (Partnerzy i Wystawcy) dokonują wyboru lokalizacji spośród dostępnych miejsc na planie wystawy udostępnianym przez organizatora. Istnieje możliwość łączenia sąsiednich lokalizacji w większe stoiska.

Co to jest Konkurs Retail Evolution Awards 2016?

Jest to coroczne przyznanie nagród redakcji bloga RETAIL360.PL oraz magazynu Retail Trends Polska dla najciekawszych produktów i usług prezentowanych podczas Retail Connect. Nagrody są przyznawane podczas wydarzenia, a laureat ma prawo do posługiwania się nazwą i logo Nagrody w swojej działalności informacyjnej i marketingowej.

Kto i na jakich zasadach może wziąć udział w Konkursie Retail Evolution Awards 2016?

Każdy Wystawca i Partner Retail Connect ma prawo do zgłoszenia do 3 produktów / usług. Należy to zrobić z użyciem specjalnego formularza. Koszt zgłoszenia jednego produktu / usługi do Nagrody to 690 EUR netto.

KONTAKT

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Robert Łapiński

szef projektu (sponsorzy, wystawcy, media)

+48 (22) 855-10-35

+48 668-280-363

rlapinski@idea-ahead.com

Marlena Kwiatkowska

szef działu sprzedaży (wystawcy, uczestnicy)

+48 (22) 855-10-34

+48 664-115-359

mkwiatkowska@idea-ahead.com

Zofia Pakulska

speakers coordinator

+48 664-150-830

zpakulska@idea-ahead.com